آیا شما می دانید راه بازیابی تیتانیوم توسط ماشین بازیابی دنباله

2023-02-24  From: تکنولوژی تانگشان هنگ Browsing times:48

آیا شما می دانید راه بازیابی تیتانیوم توسط ماشین بازیابی دنباله‌ها تمرکز کنید؟ حالت تولید دستگاه بازسازی پشتیبانی

توسعه بسیاری از صنعت‌های زندگی از دستگاه بازسازی دنباله‌ها ناپدید نیست. گاهی اوقات برخی صنعت‌های صنعت‌های خود را در زمینه‌هایشان دارند. امروز می‌خواهم تانگشان هنگ تکنولوژی Co., Ltd را معرفی کنم.

دستگاه بازسازی از پشتیبانی به عنوان مواد خاصی استفاده می‌کند، و بعد از یک بخش از پشتیبانی مغناطیسی قوی با قدرت مغناطیسی ۱۳۰۰ آ، تمرکز تیتانیوم قابل استفاده می‌شود. بعد از اینکه ریه تیتانیوم کورس در یک مدت بسته در مدت زمانی، آهن از یک میدان مغناطیسی ضعیف می‌گردد، و سپس یک میدان مغناطیسی دوم قوی با نیروی مغناطیسی 750 A برای گرفتن تمرکز تیتانیوم غذا داده می‌شود. ریاژند اضافه شده بعد از عملیات جدا شدن یک کورس و چهار خوب با دستگاه بازسازی پشتیبانی می‌شود. آیا می‌دانید راه بازسازی توسط دستگاه بازسازی پشتیبانی تیتانیوم را با دستگاه بازسازی پشتیبانی می‌دانید؟ آن به تمرکز تیتانیوم کامل می‌شود. تکنولوژی کلیدی برای بازیافت تمرکز تیتانیوم توسط ماشین بازیابی دنباله‌ها تکنولوژی جدا شدن مغناطیسی، تکنولوژی شناسایی و تکنولوژی فلاتوری است.

مقاله‌هایی که می‌توانید علاقه‌مند باشید:

در اصل برای دوباره تمیز و دوباره استفاده می‌شود از پرداخت دستگاه‌های معدنی. نرخ بازسازی به سطح جدید رسید. با یک دستگاه به طریق متفاوتی تولید می‌شود (همچنین می‌تواند با ماشین‌ها، ماشین‌ها و دستگاه‌های دیگر هم استفاده شود) که منابع معدنی ملی را به حداکثر حفظ می‌کند. دستگاه مواد فوق العاده، ساختار طراحی منطقی، عملیات مناسب و بازگشت اقتصادی بالا دارد. آیا می دانید که مواد تولیدات دستگاه بازگشت پشتیبانی ویژه چیست؟ ترتیب زمینه مغناطیسی از بازیافت پشت پشت: فضای قطعه مغناطیسی دیسک مغناطیسی کوچک است و منطقه مغناطیسی صفر بین دیسک مغناطیسی و دیسک مغناطیسی وجود ندارد دستگاه بازسازی از دستگاه‌های بازسازی: بازسازی از دستگاه‌های بازسازی نیست. لایه‌ی سطح محافظت پودر روی سطح دیسک باقی ماند. سطح دیسک آزاد از پوشیدن است. زندگی خدمت کل دستگاه 8- 10 بار بیشتر از نوع سنتی است. در زمان، همچنین درجه معدنی مغناطیسی بازسازی را بهتر می‌کند. توانایی بزرگ از دستگاه بازسازی پشتیبانی: این دستگاه ویژه برای انتخاب پشتیبانی دوباره طراحی شده است. ساختارش ویژه‌های روان بزرگ و پشتیبانی درجه پایین دارد که چند بار یا حتی بیشتر از ده بار توانایی دستگاه مغناطیسی درجه موجود است.

نقطه‌هایی که از بالا اشاره کرده‌اند، درباره‌ی «می‌دانید حالت تولید ماشین بازسازی دنباله‌ها چیست؟» معتقدم که بعد از خواندن معرفی این مقاله، من درک خودم از این قضیه خواهم داشت، و می‌توانم مشکلات ماشین بازسازی دنباله‌ها را در آینده حل کنم.

Keywords: اخبار شرکت